بالیوود کده برخی بازی ها از لیست سازگاری با PlayStation TV خارج شدند|Netflix کار نمی کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 715
نویسنده : Admin

20131204_ps_vita_tv-600x170

محصول جدید شرکت سونی در خانواده PlayStation امروز به صورت رسمی در آمریکای شمالی عرضه شد. تعدادی از افرادی که اقدام به تهیه این دستگاه کرده اند طی گزارش هایی اعلام کرده اند که برخی از بازی هایی که در تبلیغات PlayStation TV از آن ها به عنوان بازی های سازگار با این دستگاه نام برده می شد، دیگر سازگار با PS TV نیستند.

با مراجعه به لیست کامل بازی هایی که با PS TV سازگاری دارند و در ماه گذشته منتشر شد و مقایسه آن با لیستی که آخرین به روز رسانی بر روی آن صورت گرفته است متوجه می شویم تعدادی از بازی هایی که در لیست قبلی وجود داشتند از این لیست خارج شده اند.

عناوینی که از این لیست خارج شده اند اغلب جزو بازی های PSP، PS1 بوده اند و نام بازی هایی مانند Valkyria Chronicles 2، Metal Gear Solid، Silent Hill، Suikoden، Star Wars: The Force Unleashed و تعدادی بازی دیگر به چشم می خورد.

علاوه بر این تعدادی از کاربران گزارش کرده اند که برنامه ی Netflix نیز در حال حاضر کار نمی کند و با پیغام خطایی به مانند تصویر زیر مواجه می شود.

Bz4n0Z7IcAA9nz81 برخی بازی ها از لیست سازگاری با PlayStation TV خارج شدند|Netflix کار نمی کند

 

مواجه شدن با این پیغام خطا برای برنامه ای مانند Netflix طبیعی به نظر نمی رسد مخصوصاً زمانی که در نظر بگیریم سونی این میکرو کنسول خود را برای رقابت با Apple TV و دیگر محصولات مشابه روانه بازار کرده است. به احتمال فراوان به روز رسانی جدیدی برای سازگاری این برنامه با PlayStation TV در فروشگاه منطقه ایالات متحده قرار خواهد گرفت.

 


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: بازی های ناسازگار با PlayStation TV , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: